Jak kupować

 

Wszystkie informacje dotyczące zakupu poszczególnych przedmiotów oferowanych na naszej
stronie takich jak zakup okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych
lub płynów znajdą Państwo klikając poniżej w odpowiedni odnośnik.

 

 


 

Czy muszę zamawiać gotowe okulary wraz z soczewkami?

 

Nie. Jeśli mają Państwo wątpliwości dotyczące soczewek istnieje możliwość zakupu samych oprawek i wprawienie soczewek u swojego optyka.

_______________________________________________________________________________________

 

Gdzie mam wpisać moce soczewek i rozstaw źrenic?

 

Podczas finalizacji zamówienia, w trakcie podawania danych klienta, adresu wysyłki itp. należy wpisać moce soczewek oraz wartość rozstawu źrenic w odpowiednie pole.

 

 

_______________________________________________________________________________________

.
Ile kosztuje wysyłka oraz jaki jest czas oczekiwania?
 

Koszty oraz czas wysyłki można sprawdzić tutaj.

 

_______________________________________________________________________________________

 

Jak mogę zapłacić w sklepie?

 

Szczegóły płatności dostępne są tutaj.

 

_______________________________________________________________________________________

 

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

 

W sklepie nie ma ustalonej minimalnej wartości zakupów

 

_______________________________________________________________________________________

 

Czy zakupy w sklepie są bezpieczne?

 

Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów dlatego wszystkie prywatne dane (przesyłane podczas rejestracji, logowania i zakupów) zabezpieczone są silnym algorytmem szyfrującym SSL.

Dodatkowo do każdego zamówienia przypisany jest opiekun, który zajmie się szybką i bezpieczną realizacją zamówienia.

_______________________________________________________________________________________

 

Czy muszę założyć konto aby złożyć zamówienie?

 

Nie jest konieczne zakładanie konta, ale zakładając je otrzymasz liczne dodatkowe korzyści:

- podgląd statusu realizacji zamówień,

- podgląd historii zakupów,

- brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach,

- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.

 

_______________________________________________________________________________________

 

Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia na okulary korekcyjne w inny sposób niż przez sklep internetowy?

 

Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.polskioptyk.pl lub za pomocą drogi mailowej w kt


_______________________________________________________________________________________

 

Jak wysyłany jest zakupiony towar?

 

Zamówiony towar wysyłamy za pomocą Poczty Polskiej lub kurierem (DPD/UPS/DHL).

 

_______________________________________________________________________________________

 

Czy wysyłacie informacje o statusie zamówienia?

 

Tak, wszystkie istotne zmiany statusu zamówienia są przesyłane na adres e-mail podany w zamówieniu.

_______________________________________________________________________________________

 

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

 

W chwili obecnej standardowo nie oferujemy wysyłki za granicę. Istnieje jednak możliwość negocjacji w tej kwestii, wówczas sprawa rozpatrywana będzie indywidualnie dla danego klienta.

_______________________________________________________________________________________

 

Czy mogę anulować, zmodyfikować zamówienie?

 

Tak. Wystarczy skontaktować się z nami pod adresem e-mail: sklep@polskioptyk.pl lub telefonicznie 506 252 729, 34 347 02 54

_______________________________________________________________________________________

 

Dostałem uszkodzony towar i co teraz?

 

Należy spisać z listonoszem lub kurierem protokół szkody. Należy opisać w nim wygląd opakowania i towaru ze szczególnym uwzględnieniem uszkodzeń. W większości przypadków uszkodzenie spowodowane jest niewłaściwym przewożeniem paczki przez firmę przewozową, dlatego protokół jest taki ważny.

 

_______________________________________________________________________________________

 

Chcę zwrócić towar zakupiony u was, jak to zrobić?

 

Polskie prawo przewiduje możliwość zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym. Warunkiem jest aby towar był nienaruszony, nieużywany, fabrycznie zapakowany - posiadał plomby, metki, zabezpieczenia itd. Na dokonanie zwrotu jest 14 dni. Prosimy odesłać do nas zakupiony towar, a wraz z nim dowód zakupu i wszystkie elementy dołączone do niego.

_______________________________________________________________________________________

 

Kurier/listonosz nie zastał mnie w domu?

 

Listonosz zobowiązany jest zostawić awizo w skrzynce. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w ciągu tygodnia ponowi je za tydzień. W tym czasie, czyli przez 2 tygodnie, przesyłka będzie czekać na poczcie.

Kurier po pierwszej próbie doręczenia powinien zostawić awizo (czasami nie ma takiej możliwości - zamknięta brama, groźny pies itd.) i ponowić dostawę kolejnego dnia roboczego jeszcze raz. Jeśli kurierowi nie uda się dostarczyć przesyłki w tych trzech podejściach, przesyłka będzie przetrzymana w najbliższym obiekcie firmy przez około pięć dni, a następnie zostanie zwrócona do nadawcy, dlatego upewnij się, że pod podanym przez Ciebie adresem będzie osoba która może odebrać paczkę. Dobrym rozwiązaniem jest podanie adresu pracy do której zostanie doręczona paczka.

 

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl