Wszystkie informacje dotyczące zakupu poszczególnych przedmiotów oferowanych na naszej
stronie takich jak zakup okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych
lub płynów znajdą Państwo klikając poniżej w odpowiedni odnośnik.
Czy muszę zamawiać gotowe okulary wraz z soczewkami?
Nie. Jeśli mają Państwo wątpliwości dotyczące soczewek istnieje możliwość zakupu samych oprawek i wprawienie soczewek u swojego optyka.
_______________________________________________________________________________________
Gdzie mam wpisać moce soczewek i rozstaw źrenic?
Podczas finalizacji zamówienia, w trakcie podawania danych klienta, adresu wysyłki itp. należy wpisać moce soczewek oraz wartość rozstawu źrenic w odpowiednie pole.
_______________________________________________________________________________________
Koszty oraz czas wysyłki można sprawdzić tutaj.
_______________________________________________________________________________________
Jak mogę zapłacić w sklepie?
Szczegóły płatności dostępne są tutaj.
_______________________________________________________________________________________
Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
W sklepie nie ma ustalonej minimalnej wartości zakupów.
_______________________________________________________________________________________
Czy zakupy w sklepie są bezpieczne?
Dbamy o bezpieczeństwo naszych Klientów dlatego wszystkie prywatne dane (przesyłane podczas rejestracji, logowania i zakupów) zabezpieczone są silnym algorytmem szyfrującym SSL.
Dodatkowo do każdego zamówienia przypisany jest opiekun, który zajmie się szybką i bezpieczną realizacją zamówienia.
_______________________________________________________________________________________
Czy muszę założyć konto aby złożyć zamówienie?
Nie jest konieczne zakładanie konta, ale zakładając je otrzymasz liczne dodatkowe korzyści:
- podgląd statusu realizacji zamówień,
- podgląd historii zakupów,
- brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.
_______________________________________________________________________________________
Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia na okulary korekcyjne w inny sposób niż przez sklep internetowy?
Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.polskioptyk.pl lub za pomocą drogi mailowej.
_______________________________________________________________________________________
Jak wysyłany jest zakupiony towar?
Zamówiony towar wysyłamy za pomocą Poczty Polskiej, kurierem Inpost lub do paczkomatów Inpost.
_______________________________________________________________________________________
Czy wysyłacie informacje o statusie zamówienia?
Tak, wszystkie istotne zmiany statusu zamówienia są przesyłane na adres e-mail podany w zamówieniu.
_______________________________________________________________________________________
Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Tak, realizujemy wysyłki zagraniczne.
_______________________________________________________________________________________
Czy mogę anulować, zmodyfikować zamówienie?
Tak. Wystarczy skontaktować się z nami pod adresem e-mail: sklep@polskioptyk.pl lub telefonicznie 533 155 525
_______________________________________________________________________________________
Dostałem uszkodzony towar i co teraz?
Należy spisać z listonoszem lub kurierem protokół szkody. Należy opisać w nim wygląd opakowania i towaru ze szczególnym uwzględnieniem uszkodzeń. W większości przypadków uszkodzenie spowodowane jest niewłaściwym przewożeniem paczki przez firmę przewozową, dlatego protokół jest taki ważny.
_______________________________________________________________________________________
Chcę zwrócić towar zakupiony u was, jak to zrobić?
Polskie prawo przewiduje możliwość zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym. Warunkiem jest aby towar był nienaruszony, nieużywany, fabrycznie zapakowany - posiadał plomby, metki, zabezpieczenia itd. Na dokonanie zwrotu jest 30 dni. Prosimy odesłać do nas zakupiony towar, a wraz z nim dowód zakupu i wszystkie elementy dołączone do niego.
_______________________________________________________________________________________
Kurier/listonosz nie zastał mnie w domu?
Listonosz zobowiązany jest zostawić awizo w skrzynce. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w ciągu tygodnia ponowi je za tydzień. W tym czasie, czyli przez 2 tygodnie, przesyłka będzie czekać na poczcie.
Kurier po pierwszej próbie doręczenia powinien zostawić awizo (czasami nie ma takiej możliwości - zamknięta brama, groźny pies itd.) i ponowić dostawę kolejnego dnia roboczego jeszcze raz. Jeśli kurierowi nie uda się dostarczyć przesyłki w tych trzech podejściach, przesyłka będzie przetrzymana w najbliższym obiekcie firmy przez około pięć dni, a następnie zostanie zwrócona do nadawcy, dlatego upewnij się, że pod podanym przez Ciebie adresem będzie osoba która może odebrać paczkę. Dobrym rozwiązaniem jest podanie adresu pracy do której zostanie doręczona paczka.